Новости

Siemens Romania use Online Time & Attendance software and Employee Portal

15 мая 2012
Назад

UCMS Group Romania has successfully implemented a software solution for time & attendance and employee portal at Siemens Romania.
Through the Employee Self Service portal, employees can view personal and contractual data. The portal also allows the employees to send online requests for leave and excused absences, which are sent by e-mail to be approved by managers.
Data regarding time & attendance is automatically transferred to the payroll and HR software.
Siemens is a global powerhouse in electronics and engineering, operating in the energy, healthcare, industry and infrastructure sector. Siemens has been present in Romania for over 100 years and is the largest Europe-based electronics and electrical engineering company.

Ребята, вы мне нравитесь!
Давайте обсудим первый шаг
Связаться с нами
Наши кейсы

Наши кейсы

Все кейсы

С каждым годом мы расширяем сотрудничество, потому что очень довольны качеством услуг

Walter

L’Oréal рекомендует HR аутсорсинг

L’oreal

Вы стараетесь быть ближе к клиенту, сохраняя человеческие отношения

Legrand

Нашей целью было перенести всё на аутсорсинг, даже хранение трудовых книжек

Smart Engines

UCMS Group – это пример клиентоориентиро- ванной компании, у которой это не просто глобальный лозунг

KCR

Аутсорсинг – не наша работа, не наш бизнес и мы не сможем сделать вашу работу лучше вас.

Gefco

Аутсорсинг для главбуха – это очень удобно

Yamaha

Ваши сильные стороны: оперативность, своевременность и профессионализм

Rockwell Automation

Зачем салонам красоты нужен аутсорсинг бухгалтерского учета

История успеха MONE

Как российская ИКЕА использует аутсорсинг расчета заработной платы?

История успеха IKEA
Все кейсы